Smoke & Topeng.. Over & Patah

Dis 2016.. menggenapkan koleksi.. si smoke dan topeng.. 2 beradik ni satu emak satu bapak dgn over dan patah tpi lain sgt rupa budak berdua ni..

Mat Over.. cik puteh panggil dia tok ketuo.. muka tatak sinyum.. suka manja2 ngendeng2 kt org.. bila mangkuk kibbles kosong dia la yg plg bising mintak re-fill

Yg ni Patah.. nama diberi sempena ekor dia yg seakan2 patah.. tak semanja mat over.. nk bezakan budak berdua ni senang je.. tgk tang ekor atau muka/hidung.. kt muka/hidung patah ada warna putih siket..

Hi.. saya smoke.. mummy kata saya sombong.. mata saya berair tpi saya tak suka mummy lap.. saya tak suka mummy pegang saya.. nanti saya menggelupur hahaha.. 

Saya la topeng.. takut tak muka saya.. telinga saya curl.. klu banding dgn smoke saya mmg kecik.. hari tu saya demam.. saya tak nak makan tak nak minum.. mummy saya risau.. mummy bawak saya jumpa vet tapi tak baik jugak.. then mummy bawak ke vet lain.. hmm rupa2nya dlm telinga saya penuh ear mites.. kan tak pasal kena korek telinga.. skrg saya dh sihat

Ok.. sampai jumpa lagi... 



Comments

Popular posts from this blog

Tetam Teh Ontel

Ramadhan datang lagi..